* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia | |
Potrącenie z wynagrodzeń i zasiłkówINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktualnym stanem prawnym dotyczącym potrąceń z wynagrodzeń i zasiłków.Szkolenie jest skierowane do kadry kierowniczej, pracowników działów kadr i płac i księgowości. Termin: 2024-12-12 - 2024-12-12 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) |
Odwołana konferencja CRM Silesia -IT.2009-04-24 10:44:38Z przykrością pragnę poinformować, iż konferencja CRM Silesia -IT została odwołana. Jednocześnie informujemy, iż tematyka konferencji CRM zostanie włączona do programu III Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu. |
|
Warsztaty -2009-01-08 13:10:1010% RABATU dla pierwszych 5 osób Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?Internet, jak i wiele innych mediów elektronicznych, otworzył szereg nowych możliwości w rozwijaniu biznesu. Jednocześnie, bardzo często dość trudno jest stosować przepisy prawa odnoszące się do tzw. tradycyjnej gospodarki do zasad działania tzw. e-gospodarki. Podczas warsztatów poświęconych zagadnieniom nieuczciwej konkurencji w sieci zostaną omówione regulacje prawne z zakresu ochrony konkurencji, które należy respektować również podczas prowadzania działalności w Internecie. |
|
Impreza integracyjna to przecież też rozrywka2008-11-14 11:55:37Imprezy integracyjne wiążą się z odpoczynkiem, relaksem i szaleństwem w gronie kolegów i koleżanek z pracy, mimo że dla firmy stanowią realne koszty. |
|
Konferencja – Kariera Trenera2008-06-03 12:52:17Powiat poznański podejmuje wiele inicjatyw, które przyczyniają się do rozwoju ośrodków kształcenia, szkół oraz szkolnictwa wyższego, znajdujących się na jego terenie. Wynika to z przekonania, że to właśnie gruntowna edukacja stanowi podstawę dobrej kondycji całego społeczeństwa. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia Darmowe obsługa klienta Wisła, Kujawsko - Pomorskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.